عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 23819
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



حرفای دلم

کاش گاهی خدا از پشت ابرها میومد، گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد: آهـــــــــــــــــــای بــگــــــیـــــــــر

بشـــــــــــیــــــن! اینقدرغر نزن،همینه که هست بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم

میگفت: همه چی درست میشه!

خدااا جوون بذار الان بهت بگم که اون دنیا بحثمون نشه!!! اگه فک کردی منو به عشقم نرسونی میتونی

اونجا با هوریهای بهشتی جبران کنی باید خدمتت عرض کنم که محل سگم بهشون نمیزارم ..

من فقط عشق خودمو میخوااااااااااام..

با تو هستم اے مــرد ! زن ، که اعتماد کرد شکننده تر مے شود پس حواست را بیشتر جمع کن . . .

چـه اشتبـاه بزرگیست تلـخ كـردن زندگیمـآن بـرآی كســی كــه در دوری مـآ ...!!!شیـرین تریـن لحظآت

زندگیـش رآ سپـری میكنـد

عادت ندارم درد دلم را ، به همه کس بگویم ..! ! ! پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم.. ،

تا همه فکر کنند . . . نه دردی دارم و نه قلبی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com